.

.

Monday, December 8, 2014

Memalukan!!


Arinie semua duk cite pasal bola semalam.Malaysia tumpas kepada Vietnam 2-1..oke lah dari xde langsung kan..Ila pon tengok, sebab ila pon minat bola jugak. So Ila bukan nak cerita kelemahan team Pasukan kebangsaan ke ap, sebab memang Nampak sangat pertahan sangat longgar semalam.Mungkin Dollah salleh ade strategi baru lepah nie.Nie nak story ketidakpuasan hati dengan segelintir penyokong (segelintir ke?). maksudnye kat sini tak perlu kot nak maki-maki kalo team tu kalah, terima jelah kekalahan. Nie tidak duk maki hamun daripada pemain, jurulatih sampai ke pengurus n FAM.. betol lah orang cakap, sekali kita buat baik, orang akan puji dan lupa, tapi bila sekali kita buat salah sampai ke mati kita ingat..sama lah jugak dengan team Malaysia nie..mase lawan singapura ritu beria duk puji, kononnye dah harumkan nama Negara..tapi bila semalam kalah langsung terus lupa... come on laa..it just a game..and then siap ade yang bertumbuk bagai, sebab apa..sebab tak puas hati..

So buat team Malaysia gud luck..dan ingat mainlah untuk Negara dan diri sendiri, bukan untuk peminat or penyokong anda yang beria datang stadium tu…sebab dalam yang minat tu akan maki hamun anda kalo anda buat silap, mungkin lah setengah, tapi kebanyakkannye memang gitu..

Pesanan untuk team Malaysia
Gud luck untuk perlawanan timbal balik..harap xde kekecohan dan harapye rakyat vietnam reti berpikir dengan waras bukan macam segelintir rakyat Malaysia yang macam “kurang siuman” semalam. Sangat memalukan!!


if you like do Follow me

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by eila Damia